Fylla år!

Jag sitter och ska beställa muffinsformar och strössel till jul. Både min man och min son sover sött och jag sitter ensam med hunden bredvid mig i soffan och har julkänslor ut i fingertopparna.
Jag vill ut i skogen med varm choklad i en termos och mackor med korv på. Jag är en sån där person som älskhatar vintern. Det är vackert, men alla lager kläder kan göra mig galen. Även om det är mysigt med halsduk.



Jag fyller snart år och det blir en massa godfika. Jag har för vana att göra en tårta som föreställer något. Jag minns inte vad det blev förra året, men en gång blev det en tårta i form av ett extraliv från mario. Det får bli en överasking vad det blir i år. Men jag lovar att fota för er som tyvärr inte blir bjudna på den. Och jag lovar, den blir god oxå. Jag beställer mina formar från Klara Färdiga
Jag vet inte vad jag ska beställa för strössel eller om jag ska rulla små julgranskulor själv?
Nu vill jag börja baka, men det är lite sent. Det blir en kopp varm choklad. Sedan bums i säng.

Kommentarer
Postat av: Karin

Ursäkta mitt sena svar. Vi har bara brädslagit och målat en sida av vårt hus. Huset är ganska stort, 200 kvm och vi har inte riktigt koll på vad det kostar men mellan tummen och pekfingret 70 000 kr inkl färg. Men då har vi gjort allt själv och hade en ställning också. Hur ska ni göra?

2009-12-06 @ 20:43:24
URL: http://hemochliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0