kanderade äpplen!!

Sist jag gjorde kanderade äpplen var på ett lajv för kanske 6 år sedan. Och då satt jag mest och tittade på och rörde om i grytan och fick sedan äta hur många jag ville. 5 st tryckte jag i mig. vilket jag ångrade rätt fort. Jag fick ont i tänderna och på tungan. Men till medeltidsföreningens luciavaka har jag och maken gjort dessa urgoda kanderade äpplen.

I morgon söndag, blir det loppis som sagt. Och till min lycka så finns det faktiskt pengar till att köpa nått fint.
jag är på jakt efter både en bokhylla och ett vitrinskåp.

Jag ska börja försöka sy på allvar igen efter jul och nyår. Det är så fullt med skrot och kartonger i mitt syrum nu och det gör mig bara stressad och less.

Nu blir det morgonmys med familjen!!!

 


Kommentarer
Postat av: Shannara

Mums, det är gott med kanderade äpplen och bilden gjorde mej inte mindre sugen!!!



Ha en underbar dag!

2009-12-15 @ 11:11:07
URL: http://shannaraskaos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0