I denna eviga kyla!

Det har varit så mycket på senaste att jag, lagt bloggen på is lite. Men nu är jag tillbaka. Med hull och hår.

Jag har fyndat massor sedan sist. Jag skall lägga upp bild på det i nästa inlägg. Bland annat bilder på köksbordet nu när det står hemma hos oss. Jag var på loppis i Bureå med min mamma i söndags, hittade en lampa, som mamma kallar porrlampan. En duk och en grymt fin skål. Jag hittade en bokhylla för 200 kr. Men...dne var lite för skadad för att jag ens skulle orka dra hem den. Den var ganska stor.

 

Jag har varit och sett Buddy Holly. Gratis. Jag stod i garderoben med en kompis så vi smet in och såg lite av föreställningen. Inte helt fel. Den var bra. Väldigt roligt att nått sånt kommer till skellefteå. För jag är grymt less på att Skellefteå mest satsar på sport. Brolle gjorde för övrigt ett bra jobb på scen. Han är kanske ingen skådis, men sjunga, det kan han. Brolle gick i paralellklass med min bror Robert. Minns att jag satt och tittade på Brolle när han spelade gitarr. Jag var kanske 9-10. Jag tror det var på nån ungdomsgård i Boden. Minns det väldigt vagt. Hur som helst, Brolle får mig att minnas min bror. Hur högfärdig han är må ha blivit.

 

Vi byter sovrum. Vi byter med gästrummet som var större än vårt. Helt galet att vi inte tog det rummet från början till vårt sovrum. Vi ska inreda det i lite 30-40tal. Rött och grönt kommer det gå i. Jag ska fota skiten ur sovrummet när det blir klart. Nu ska vi städa bort allt damm efter att det slipats spackel och väggar. Ha en jätte trevligt dag!!

 

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0