I väntans tider...


Ja, det är sant. Den som väntar på nått gott, väntar alltid på TOK för länge. Vi har äntligen fått tag på en lägenhet. Den 14:e November ska vi ha flyttat in eller så ska vi börja flytta in. Det är en stor trea och den är jättefin. Däremot är den, vit. Ni vet sådär shabby chic vitt. Så det skall målas om och tapetseras lite, om vi får det för hyresvärden. Blir ju inte att lägga ut många kronor, men vi har ändå tänkt bo där ett tag.

I morgon skall kontrakt skrivas. Och jag ska BAKA. Jag längtar. Nån som har lite tips på vad jag ska baka???

Vi är alltid på jakt efter lite möbler. Just nu är det en fåtölj och en golvlampa då vi har en tendens att ha det lite mörkt hemma. Ser ni nått fint, så hör gärna av er.

Många kramar på er


Kommentarer
Postat av: Micaela

Jag älskat vitt:) Men du vart är lägenheten då?:)

2010-10-12 @ 11:31:06
URL: http://micaelaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0