Hösten!

Jag har lagt ner min facebooksida och kommer hädanefter lägga ner mer tid på min blogg och annat viktigt. Jag har tre helger framöver fyllda med aktiviteter. Nu den 3:e gifter sig min syster, den 10:e ska jag på mingelfest på CK. Svart klädsel står det och jag hoppar av glädje då jag får chans att använda min fina svarta cocktailklänning.

Den 17:e gifter sig min bror. Och sedan är jag förhoppningsvis ledig nån helg för att kunna börja sy på allvar igen. Jag har nämligen påbörjat skissa på en sommarkollektion inför kommande sommar. Vi får se om den duger på att kunna säljas. Jag kommer lägga upp bilder på de klänningar jag syr till mig själv sedan så får vi se om det blir efterfrågan.

Hösten är här och jag njuter. Jag försöker verkligen vara en sommarmänniska men jag trivs inte i galen värme. Jag tar hellre på mig ett par kängor och en mysig jacka. Men självklart kommer jag sakna att gå runt barfota i gräs i finaste sommarklänningen. Men det kommer en sommar till. Och då ska jag på yttligare ett bröllop. En av mina bästa vänner ska gifta sig. Jag längtar redan :D

Som sagt jag ska bli bättre på att uppdatera :D

Framöver blir det att glo på MadMen s4. Jag har väntat nog länge nu.

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag väntar ivrigt på att du ska ha tid att komma igång med din blogg /puss

2011-09-26 @ 08:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0