Brist på....

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag skriver lite som ni märker. Saken är den att jag har brist på lusten. Jag har så många projekt på G. Men jag har ingenstans att hålla till. Jag kan inte sy hemma. För min son är hel galen i synålar. Sedan så vaknar han och blir rädd för symaskinen. Så att sy när han lagt sig är ett NO NO.
Jag har skissat massor på fina klänningar. Jag jag har mönster och tyger till nästan allt. Men jag har ingen plats. Typiskt.

Jag har lovat många gånger att fota min lägenhet så ni ska få se hur detta ser ut. Jag har fotat. Men bilderna sitter fast i min telefon. Av nån anledning går det inte att hitta bilderna från min dator. Men det kommer!

Jag ska som sagt börja sy igen. Ska bara försöka hyra in mig någonstans. Eller typ smeka min hyresvärd medhårs och fråga om det inte finns nått rum eller lokal jag kan hålla till i. För jag är så understimulerad!


Jag håller på att planera att göra om i sovrummet. Vet dock inte om jag är nöjd med valet av tapet eller färgen på sänggaveln jag ska göra. Vad säger ni???

 

Kram!!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Men hallå, om du inte kan sy för Wallen, hur ska du då kunna hjälpa mig med min bröllopsklänning? :o

2011-10-04 @ 07:25:03
Postat av: Anonym

Så rackarns snyggt gör en till er först,sen en till morsan /kramar mammma

2011-10-05 @ 08:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0