Snart är sommaren här!!

Och då ska man klä sig med stil. Förra sommaren gick jag rund som en fet och strandad val. Jag var gravid då och visade mig knappt ute. Men i sommar ska jag, trots mina bleka tändsticks ben, svansa runt i dessa fina kläder som kom på posten idag. Dock så stämmer inte rosetten på skorna. De är MYCKET finare i verkligenheten. Det är ingen "diamant" på rosetten. För det ser ut som att det är det på bilden. Och angående shortsdressen så satt den som ett smäck. Jag vill ha sommar NU!....

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men gravida kvinnor som är så fina!! Det är väl då man ska synas som mest! Du skämdes väl inte för det? Förresten så har jag nästan exakt sådana skor på bilden samt en likadan shortsdress i garderoben, haha..

2010-04-29 @ 19:02:18
Postat av: Linn-Marie

Jo jag kände mig jättefin tills jag var i 7-8 månaden. Jag samlade vatten i massor. Och det var jobbigt att ens gå för att jag gick upp ca 20-25 kilo.!

Yes..då är du lika redo för sommaren som mig:D

2010-04-29 @ 22:23:21
URL: http://himlaretro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0