Yay...fynd:D

300 riksdaler fick vi ge för dessa två bokhyllor på en loppis. De är i grymt bra skick och rymmer massor i skåpen längst ner. För vi har, saker, inte skrot. Men massor med saker. Min man fick sig även plats för sina samlarprylar jag köpt åt honom på mitt jobb. Boken CULT som ni ser på bilden fick jag av min äldre bror när jag fyllde år. Lätt en av de mest värda böckerna man kan äga. I den finns allt det där som vi har vuxit upp med allt från 50-90 talet. Köp den idag!!

Jag har ett nytt jobb, eller kan man säga. Ett till jobb. Jag ska börja jobba på Coasters bar & restaurang här i skellefteå. Lite rockabilly retro. Min man jobbar där oxå. Kommer säkert bli jättekul. Ska inskolas där nästa vecka. Spännande!!

Jag har klippt mig. jag var nöjd...i en dag. Och det är som vanligt luggen som är ett problem. Jag ska till luleå eller umeå och klippa mig nästa gång. För jag tror att frisörerna i ske-å inte riktigt fattar min vision:(

ska jag ha snedlugg eller...rak?..


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Klipp dig hos Sarah Wing! Det är mitt i stan här i Umeå. Then we could hang. Du vill inte till Umeå i helgen förresten? THEN WE COULD HANG! (återupprepning is the shit!)

Nästa måndag börjar min praktik och först då vet jag hur mitt schema ser ut de närmsta fem veckorna. Och jag gillar att du ska jobba på coasters! Jag har varit där en gång, men inte för att käka. Kollade in menyn dock, hade hoppats att det skulle finnas nåt spännande men det verkade vara mest "vanliga" grejer. Lite trist, kan jag tycka. Säg åt dem att vara mer nytänkande! Och ska det vara "mat från södra usa" så ska det tamejfan vara det också! Come on folks!

2010-04-27 @ 13:17:08
URL: http://sidekickbloggen.blogg.se/
Postat av: Heidi

Hej!

Var fyndar man såna skönheter!? Den är ju fantastiskt vacker!!

Har levererat lite cupcakes till Coasters en gång i tiden. Finfint ställe! :) Lycka till med jobbet!



//Heidi

2010-05-01 @ 13:38:20
URL: http://cupofloveswe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0