Äntligen tillbaka...

Jag ska börja med att berätta varför jag varit så dålig på att uppdatera. Först så dog min dator. Sedan när den blivit lagad så tar åskan mitt modem och vips så var vi utan både internet och hemtelefoni. Dumma åska.
Jag har hittat så mycket fint på loppisar i sommar. Jag ska fixa med nätet hemma innan jag kan lägga upp bilder på mina fynd.
Jag har även börjat sy kläder igen. Finns det nått bättre än att sitta framför symaskinen med fönstret öppet en solig och varm sommardag och bara få skapa lite, finns få saker som får mig att må så bra som då.
Just nu syr jag ett rött halterneck linne. Det är på prov så det är i lakansväv. Sedan är tanken att jag ska sy en hawaii/tiki topp med en tillhörande sarong. Kommer defenetivt upp bilder på den.
Jag, min man och sonen, åkte till bjuröklubb härom dagen. Har ni aldrig varit där?? ÅK dit...det är så väldigt vackert där. Ta med en redig picknick korg och kall mormorsaft så är dagen räddad...

Jag återkommer så snart jag kan med yttligare ett inlägg...

tills dess många kramar:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0