Hawaii

Mitt senaste traderafynd. Och jag älskar henne. 150 kronor fick jag ge för henne. Hon är värd varenda krona.

Jag har fortfarande inget internet hemma så jag sitter hos mina svärföräldrar och lånar lite av deras  lina. Tänk så handikappad man kan bli.

Och snart åker vi på semester. Jag längtar. Jag är dock lite arg på mig själv som inte tagit mig tid till att sy en hawaiiklänning. Jag som köpt tyg och allting. Men det får bli till nästa sommar.
Jag är ute efter gardiner nu. Svårt att hitta gardiner från 50-60 som är i bra skick. Och så får de inte vara för svenskt heller. Jag gillar Danskt.

Jag återkommer så fort kan med ett nytt inlägg. Då ska jag visa upp lite bilder på hur de ser ut inne hos oss:D

kramar

Kommentarer
Postat av: Gina Americana

Great find on Tradera! Congratulations!

2010-08-22 @ 19:57:39
URL: http://Americana.se
Postat av: Micaela

Jag kan inte sy tror jag, och den skulle iaf inte bli lika hållbar:P

2010-08-27 @ 18:37:11
URL: http://micaelaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0