Drömmer fortfarande om....

Jag har av någon anledning börjat tycka om rosa. Bara sådär. Jag skulle nog aldrig ha rosa i mitt kök. Men det är rätt gulligt. Jag vet att SMEG gör vitvaror i retrostil, men jag har hittat ett märke från USA som gör minst lika snygga vitvaror om inte snyggare som heter BIG CHILL. Jag avgudar spisen. Och vem vill inte ha en egen kitchenaid? och varför inte en rosa?? Jag har letat som en galning efter snygga tapeter. Och på hemsidan www.thibautdesign.com finns det tapeter med flamingos, hawaii motiv, och varför inte en tapet med palmer??

 

Turkos, eller Jadegreen som den här färgen tydligen kallas är underbar. Den här färgen skulle jag absolut kunna tänka mig i mitt kök. Men jag lär nog få drömma vidare...spisen kostar iofs inte skjortan men kylskåpet från BIG CHILL gör min plånbok anfådd. Som sagt drömma får man....

www.thibautdesign.com
bigchillfridge.com
www.bagarenochkocken.se

Kram!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Spisen var ju typ dubbelt så dyr som kylskåpet! spisen gick ju på nästan 30 000..... ihh!

2010-09-21 @ 23:45:01
URL: http://sidekickbloggen.blogg.se/
Postat av: Linn-Marie Edlund

..vilket kylskåp tittade jag på då..som va billigare??

2010-09-22 @ 11:08:28
URL: http://himlaretro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0