Äntligen

Jag har hittat min klänning till iallafall ett av de två bröllop som hålls i sommar/höst. Den sitter som gjuten på mig och jag jag längtar tills jag får använda den. Ni får inte se bilder på den för än då heller. Så det så! Det är iallafall utan tvekan den dyraste klänning jag äger, förutom min brudklänning då. Nu fattas bara ett par röda skor till klänningen. Jag har letat och letat men inte funnit nått i sverige. Jag är sådan att jag måste testa skor jag köper eftersom det är så olika vilken strl jag har. Jag har 36 på vissa skor, men 35or funkar oftast bättre på skor med hög klack. Så vet ni av några små röda skor med högre klack. Hör av er!

 

Jag har varit på loppis idag. Samma loppis osm oftast. Och det är fortarande lika dyrt. Visst är det väl så att loppisar ska vara billiga eller??... De tar överpriser på ALLT. Där gör jag inga fynd!!

 

Nu ska jag fortsätta njuta av min påskmust!!

 

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0