Dag 2

Idag har jag svetsat. Jag fick en overall, den var gigantisk och för att göra det ännu bättre (läs värre) så fick jag megahandskar oxå. Men så ska det vara. Jag är inte där för att vara snygg påstod min lärare. Jag ska få en mindre overall. Nångång ;)

Men kul var det, och jag verkar ju faktiskt klara av det där. Det är lite svårt att komma ihåg allt nu direkt men jag lär mig. Jag är ju där för att lära mig. Jag har en tendens att vilja kunna allt innan...Men nu ska jag ta det i min takt och inte ha för bråttom.

Grabbarna där är riktigt schysta. Jag tycker att det är en rätt skön stämmning. De hjälper mig om jag ber dem osv. Det här kommer gå bra.

 

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0