Vårkläder till sonen...

Jag tyckte det var dags att börja köpa lite nytt till sonen. Han växer så det knakar och nu är han ju snart tre år. Jag har sorterat rätt mycket och insåg att det var mycket kläder han inte kunde ha längre. Jag hittade dessa två skönheter. Jag älskar märket Rockefella och jag blev ju inte direkt besviken när både jackan och byxorna var på rea.

Nu ska det dock inhandlas lite mer praktiska kläder. Jag tycker det är svårt att hitta snygga kläder till sonen. Jag gillar inte riktigt det som finns på affärerna idag. Det är alltid i jätteskrikiga färger om de inte är svarta och det är ju inte helt roligt med svarta kläder enbart heller. Är jag lite svammlig kanske?

Jag gillar iofs Oiidesign.se men de flesta kläderna som jag gillar där är för dyra.
Tanken har funnits att jag ska börja sy egna kläder till sonen..Frågan är om det blir billigare dock. Tyg är inte direkt billigt.


Nu ska jag plocka undan i köket och invänta S som är på loppisrunda. Spännande och se vad han kommer hem med!

kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0