Drömmen om annat boende...

Hej igen. Och jag ber om ursäkt för att jag har varit kass på att uppdatera bloggen. Men jobb, barn och allt runt i kring gör att man inte har ork till mycket.

Annars händer inte så mycket. Jag jobbar mycket och försöker tillbringa så mycket tid jag bara kan med familjen. Jag har dock fyndat en hel del på loppisar på senaste. Jag ska försöka fixa lite bilder. Men ni vet ju hur kass jag är på det :P

Om två veckor reser man till STHLM. Då jäklar i min lilla låda ska det shoppas. Håll i er!!!

Jag håller på med körkortet igen. NU ska jag klara det. Jag ska klara det OCH köpa mig en Amazon. Men först körkortet.

Därav bilden på husvagnen, blir det en amazon ska JAG ha en husvagn ;)

Se ya :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0