Loppis


På söndag är det dags för loppis. Jag älskar loppisar och allt vad begagnat heter.
Jag är svag för tryckta dukar och teak. Just nu är vi på jakt efte en liten bokhylla i teak. Men det verkar bara finnas i andra städer än skellefteå. Svårt att få hem dem från typ malmö. Dyrt om inte annat.

På söndag ska vi leta efter lite inredning hade jag tänkt. En bordslampa är vi i stort behov av. VI har gjort oss av med ikeahyllan på övervåningen som tog sån plats och samlade mest bara damm.

Vet ni av någon teakhylla som bara står och väntar på att få komma hem till oss, hör av er;)


Och tills på söndag får jag drömma och titta på andras bloggar!!
Jag är ingen riktigt bloggläsare, men när det kommer till retro, 50-tal och pinup bloggar så blir jag lätt fast i dem.

PINUP COUTURE
50TALS JAKTEN
LJUVA 50-tal
för oss i norr:D
Rockabillybloggen -Blogg från en Umeåtjej:)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det är nåt fel på Ljuva 50-tal-länken. Hur hittade du den bloggen förresten, det är ju Annas, som vi känner! Och Rockabillybloggen skrivs ju av Sarah Wing, hon har jag väl berättat om? Hon anordnar temakvällar på scharinska och är även frisör - som jag kanske ska våga mig till.... fast jag skäms lite för att jag inte varit hos en frisör på fem år... Men du, uppdaterar hon sin blogg nåt? Jag har slutat läsa den eftersom det inte händer så mycket där....

2009-12-13 @ 00:21:42
URL: http://sidekickbloggen.blogg.se/
Postat av: Linn-Marie

jag vet faktiskt inte hur jag hittade den..tror jag haft den rätt länge!

Klart du sa våga gå och klippa dig...vi kan gå tillsammans för jag är så arg på mitt hår just nu!

2009-12-14 @ 20:16:10
URL: http://himlaretro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0