I köket hos mig!

Nu står det nya köksbordet på plats. De blev jättebra. Dock så ska vi byta sittsarna på dem. Gardinerna hittade jag på tradera för en billig summa. De är roligt att fynda. Duken på bordet, som man ser väldigt lite av, är från loppisen vi var på i söndags. Jag vill ha en ny kökslampa dock. Vet inte hur det ska se ut. Men den från IKEA är både för stor och passar verkligen inte in i köket.

 

Det är snart sommar. Okej några månader kvar, men jag längtar verkligen. Jag ska ha klänning så ofta jag bara kan. Och fina skor. Jag ska ta ut famlijen på picknick. Mormorsaft och ballerinakex. Det hör verkligen sommaren till. Jag saknar fuktigt gräs under bara fötter. Nåvål, snart så!!

 

I helgen skall vi tapetsera sovrummet. Tapeterna kom igår. Jag längtar verkligen. Nu är ju bara frågan. Vad vi ska ha för gardiner och krukor i våra fönster. Det är två fönster i det rummet. Blir dyrt med gardiner också. Jag lovar bilder efter helgen:D

Många Kramar!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad fint det blev!

2010-02-26 @ 18:23:34
Postat av: Lovisa

Det blev fint! Du borde kolla på såna där fiskarlampor, eller vad de nu heter. De kan vara väldigt fina, tycker jag :D

2010-02-28 @ 14:16:37
URL: http://sidekickbloggen.blogg.se/
Postat av: Simon B.

jag har alltid gillat lampan ovanför detta köksbord. http://www.torpet.loumils.se/bilder/inne/3a.jpg

2010-05-05 @ 17:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0