Nu är den här.....

Nu var det ett tag sedan jag skrev, men det har varit mycket att göra och så har lilla burken varit trasig. Hur som helst, nu har vi soffan hemma. Den är sååå skön att sitta i. Tv-rumsbordet gjorde Simons pappa i träslöjden när han gick i nian. dock så har vi ett nytt nu som vi fyndade på myrornas. Det kostade 350, men fick det för 250 för att vi testade att pruta:D.....ja okej, det var lite fel på det, men det är charmigt:D

Jag fick 4 längder (gardiner) av mamma som passade sjukt bra i tv-rummet. Fler bilder kommer med tiden.
Så snart är tv-rummet klart. Nu är bara frågan vad jag ska ta mig an härnäst. Hallen på övervåningen behöver sig ett ordentligt lyft. Men det kanske jag ska spara till vintern. Nu är det ju sommar och då ska man passa på att vara ute.

Jag planterade syltlök och räddisor i en pallkrage som jag målat med falurödfärg. Och Räddisorna har redan kommit upp ur jorden. Det är rogivande att plantera.

Vi har även höns nu. Får se hur det kommer gå. Det är som på prov. De ser ut som Pettson & Finus höns. Vita och så. Rätt fula nu när de ruggar, men de kommer att bli fina snart. Hoppas vi!!!

Kram på er!1!1


Kommentarer
Postat av: Daisymae

Fin blogg, tråkigt att du aldrig uppdaterar bara. Vill läsa mer =)

2010-08-07 @ 19:37:04
URL: http://www.daisymae.se
Postat av: Daisymae

Är grymt avundssjuk på din fina soffa. Kul att du är tillbaks =)

2010-08-10 @ 11:27:15
URL: http://www.daisymae.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0