Krom i köket!!

Nu är det snart sommar och de flesta försöker vara utomhus så ofta de bara kan. Det renoveras och krattas löv. Men, jag tänkte skilja mig lite från mängden och drömma om ett nytt kök, IGEN!.

Jag har hittat ett nytt köksbord. Dyrt, FÖR dyrt för mig men jag älskar det och kommer alltid göra det. Blir jag rik vet jag vad som inhandlas först. På hemsidan Odshop
Hittar du bord och stolar som på de bilden. De importerar från USA. Men har du ca 7000 över kan du alltid köpa dig denna skönhet:D

En hemsida jag suttit och tittat på flera gånger nu är Retroplanet
och jag kan inte få nog. Jag vill ha ca 95% av allt därifrån. Farlig hemsida. Jag varnar dig innan du besöker hemsidan. För du kommer vilja ha nånting därifrån, var så säker.

 


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Men alltså L-M! Vi borde ha gift oss med varandra och slagit ihop vår ekonomi för att sen skaffa världens snyggaste hem! For real...

2010-05-18 @ 23:05:52
URL: http://sidekickbloggen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tänk om IKEA vore smarta nog att börja sälja sådana möbler...det vore nåt det..!



; )



KRAM



2010-06-22 @ 20:26:49
URL: http://jemarose.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0