Flyttlass!

Många trodde att min lilla hemlis var att jag var gravid. Jag kan säga såhär. NEJ jag är inte gravid. Men det hade kunnat vara det. Min lilla Hemlis är vi ska flytta. Huset är som gott som sålt. Och vi söker lägenhet i Kåge. Det är med blandade känslor. Men det känns bra. Huvudsaken är att jag har min man och vår son bredvid mig. Jag skulle kunna bo vart som helst bara jag fick ha dem med mig.

Men att bo i lägenhet, speciellt en trea efter att ha bott i ett stort hus är en STOR förändring. Men denna lägenhet är bara tills vi hittat vårt drömhus.

Vet ni av nån som hyr ut lägenheter i ostvik eller kåge. Hör av er

kram


Kommentarer
Postat av: Sofie

Kom på att det finns ju typ radhus lägenheter här i ostvik på smultrongatan, och jag vet att nån av dom var tom för ett tag sen, samt att eventuellt en till blir det snart, men det är inget jag är hundra på. Tror också att det är hyres. Men vet ej storlek eller vem som äger dom, men det kanske Simon vet.

2010-09-28 @ 09:56:35
Postat av: Linn-Marie

Aight. Jag ska ringa och fråga:D

2010-09-28 @ 10:25:32
Postat av: Zara

Hej Linnis , tack för din kommentar på min blogg..



Ska lägga upp bilder på huset på min blogg ikväll så håll utkik=)

2010-10-01 @ 14:26:23
URL: http://millybus.blogspot.com
Postat av: Eli

Men vilken trevlig blogg! Ska göra testet du skrev om i ett tidigare inlägg :-)

2010-10-07 @ 15:32:14
URL: http://femtiotalsjakten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0