Inte nu, men snart!!

Inte nu, men snart. Vilket betyder nästa år så ska jag, tillsammans med Hanna börja med Lindy hop. Förhoppningsvis får vi med oss våra karlar. Jag vet att S vill. Men nu när han börjat med boxningen så kanske det är mer lockande. Men tydligen så ska ju dans vara bra för boxar.

Jag är så peppad. Livet känns aningens roligare helt plötsligt. Jag håller även på att baka i detta nu. Jitterbuggare blir det. Rosa ska de bli:D

I nästa inlägg kommer jag avslöja en liten hemlis ;)

Kram på er så länge!!


Kommentarer
Postat av: Micaela

Vet du jag tror att när man kan så är nog det där väldans kul!!!



Och jag är väldans nyfiken på din hemlis som du ska avslöja.. Så avslöja nu nu nu!!!:D

2010-09-26 @ 01:15:27
URL: http://micaelaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0