Ny elvisp eller en kitchenaid?

När jag bakade igår upptäckte jag att min elvisp inte var hel. Det gick inte att fästa båda visparna i den och efter ett tag när jag "vispat" lite så sa det NJOOOOOP...och så var den död. Haft den i 11 år så den hade nog gjort sitt. Jag har suttit och letat elvispar men de som är bra ligger ju kring tusenlappen. Så jag funderade på att spara ihop till en kitchenaid. 3000:- kostar dem. En röd skulle det självklart bli då.

 

Jag skulle baka american chocolate chip cookies. Men jag hade inte allt hemam för att baka dem så det blev en egen version. De är inte vackra, men ack så goda. Jag ska lägga upp recept inom kort.

 

Jag har blivit ombedd att sy en examensklänning åt en tjej som går ut nian. Jag är så överlycklig. Och tjejen i fråga har valt ett helt underbart tyg oxå. Det kommer bli lite 60-tals känsla över den. Jag tänkte lägga upp lite inlägg här i bloggen så får ni och hon se hur jag gör osv.

 

Ha nu en underbar helg alla
KRAMAR!!

Kommentarer
Postat av: Zandrah

Kitchen Aid för bara 3000:-?! Var, var??!

2011-03-19 @ 09:53:57
URL: http://zazzansosorterade.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0