En liten tia!

Idag har varit en rätt händelserik dag. S och W var på aktuen idag då vi trodde att W hade svalt en tio-krona. Men som tur var så hade spargrisen svalt den. Mina föräldrar har varit här och hämtat upp W. De ska ha honom till i morgon.

Jag och S passade på att göra annat än att sitta hemma. Vi åkte till myrornas. Där hittade jag två rätt fina kjolar. Jag vet inte om jag ska behålla dom ännu dock. Men de sitter jättefint. Dock så luktar de damparfym. Ni vet så där starkt som damer kan lukta. Så de ska tvättas.

Ikväll ska vi på Coasters och se The Go Getters med goda vänner. Jag längtar:D

Så nu är det väl dags för mig att släppa ut alla pincurls och måla läpparna röda!

 

Ha en riktigt trevlig helg :D


Kommentarer
Postat av: MissJitterbop

Superfin blogg! :)



Mvh MissJitterbop

2011-11-27 @ 23:45:42
URL: http://jitterbopbaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0