Lördag...

Idag är det lördag. Jag är ledig i helgen. Men, jag vet inte vad jag ska göra riktigt? Vi ska handla mat idag. Får gäster i kväll. Men före det då? Jag har inte ens en aning om hur jag ska fixa håret idag. Är detta verkligen en bra lördag? Det blir vad man gör det till sa någon åt mig igår. Och detta ska bli en bra lördag...för det har jag bestämt.

Idag var jag med i den lokala tidningen. Norra Västerbotten eller Norran som den kallas. Första sidan i helgbilagan och några sidor i tidningen. Jättefina bilder och fint skrivet. Min mamma är megastolt:D
Jag ska lägga upp lite bilder senare när jag fått tag i nått bra bildredigeringsprogram :D


Kram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0