våren är här...

Jag har nog aldrig ALDRIG förr varit så less vintern som denna. Men så kom solen och våren har så sakterliga börjat komma hit till norrland. Och snart är ju påsken här. En av mina favorit högtider. Jag älskar färgerna och maten. Jag gillar att måla äggen och göra det riktigt påskigt hemma. Och så får jag ju inte glömma allt godis :D

Norra Västerbotten var här förra veckan. De gjorde ett repotage, om vad får ni se på lördag :D Synd bara att jag inte hade så mycket att visa upp då jag sålt så mycket. Och vad jag sålt får ni även se på lördag.

Jag har tänkt försöka bli mer flitig här på bloggen. Jag har ju lovat några gånger att fota här hemma. Men med e liten knodd är det svårt att ha det välstädat. Men nu när jag har ett megafint köksbord så måste jag ju visa er:D

Jag måste försöka hitta nya gardiner. Det blir defenetivt loppis i helgen :D

Kram på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0