Planering Planering Planering

 
Nu är det dags att börja göra om Hallen...och jag har äntligen hittat tapeten dit. Trots att min man och jag har kommit överens om att vi ska göra ett rum i taget så kan jag inte låta bli att ha mer än ett rum i åtanke åt gången. För efter hallen ska vi börja med...SOVRUMMET. Jag längtar galet mycket. På söndag blir det loppis för att försöka hitta nya sängbord eftersom vi har megalitet sovrum och vi behöver mindre sängbord...eller mindre säng....
 
 
 
 
Det blev denna tapet till hallen. Jag hade velat ha den röda egentligen men det var så SJUKT röd....
Fin va??
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jättefin tapet! Kommer bli snygg i er hall:)

Vi har inte börjat ännu trots att vi har tapet o färg hemma. Måste vänta på skjutdörrarna som inte är beställda än, kan inte bestämma mig:)

ha en fin dag

kram

2012-10-26 @ 12:41:15
URL: http://www.rosvikslyckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0