säljer retro gardiner

 
När vi köpte huset fick vi behålla tyger och gardiner. Detta är några av dem. Jag tror jag har mer men jag hittar inte allt just nu. Men jag har valt att sälja det jag vet att vi inte kommer använda även om det blir svårt att göra sig av med dom. Alla är nytvättade och jag har gått igenom samtliga för att kolla om det finns hål eller om de är trasiga. och de jag säljer är hela och rena. Det blir först till kvarn. Delvis de som mailar mig på [email protected] får köpa gardinerna/tygerna.
frakten är 50 kr.
 
Jättefint skirt tyg med ljusgenomsläpp.
129*215 1st
100:-
 
Ett tjockare tyg i fint skick.
85*202 3 st längder
400:-
 
Fin gardin med två längder och en kappa. Har strykt en längd och kappan.
längder: 88*156 2 st
Kappa: 242*132 1 st
300:-
 
 Jättevackert draperi i ett grövre tyg med bra ljusgenomsläpp.
120*210 1 st
 150:-
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0